دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی و آرمان امامی به نام عزیز دلم

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Mehrzad Amirkhani Ft Arman Emami Called Azize Delam On MusicPersia

دانلود آهنگ مهرزاد امیرخانی و آرمان امامی به نام عزیز دلم

مهرزاد امیرخانی و آرمان امامی آهنگ عزیز دلم

مریضه دلم عزیز دلم تو درد عاشقیمو درمون کن
صدام بزنو بمون و منو از هرچی غیر تو پشیمون کن
خانوم چشم و دلم روشن تو چفت چشات با من
جز من دل هرکس که اومد بشکن
رو لبهات گل لبخنده یه قندون پر قنده که قلب منو از جای خودش کنده

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
خانوم چشم و دلم روشن تو چفت چشات با من
جز من دل هرکس که اومد بشکن
رو لبهات گل لبخنده یه قندون پر قنده که قلب منو از جای خودش کنده

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی و آرمان امامی به نام عزیز دلم

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
دیوونه منم بهونه تویی من عشقمونو از خدا خواستم
قسم می خورم بخاطر تو پای تموم سختیا وایسم
خانوم چشم و دلم روشن تو چفت چشات با من
جز من دل هرکس که اومد بشکن
رو لبهات گل لبخنده یه قندون پر قنده که قلب منو از جای خودش کنده

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
خانوم چشم و دلم روشن تو چفت چشات با من
جز من دل هرکس که اومد بشکن
رو لبهات گل لبخنده یه قندون پر قنده که قلب منو از جای خودش کنده

برای دانلود آهنگ مهرزاد امیرخانی و آرمان امامی به نام عزیز دلم کلیک کنید 

برچسب ها