دانلود آهنگ جدید نیما علامه به نام دنیام بهم ریخت

دانلود آهنگ نیما علامه دنیام بهم ریخت با کیفیت های ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Nima Allameh Called Donyam Beham Rikht On MusicPersia

آهنگ جدید نیما علامه به نام دنیام بهم ریخت

دانلود آهنگ جدید نیما علامه به نام دنیام بهم ریخت

متن آهنگ جدید نیما علامه به نام دنیام بهم ریخت

یه صدایی هنوزم رو درو دیوار گوشمه
یه بغض لعنتی سنگین میشه انگار روی دوشمه

♫♪♫♪♫♪♫
چی بپوشم که کی خوشش بیاد
من چیکار باید میکردم که به چشش بیاد

♫♪♫♪♫♪♫
چیکار باید میکردم که به چشت بیاد
چشمامو بستم بعدش دلم ریخت

♫♪♫♪♫♪♫
چشم تو چرخید دنیام بهم ریخت
دور شدی از من دلم از دست رفت

♫♪♫♪♫♪♫
این زمستونم نه نمیاد برف
چشمامو بستم بعدش دلم ریخت

♫♪♫♪♫♪♫

دانلود آهنگ نیما علامه به نام دنیام بهم ریخت

♫♪♫♪♫♪♫
چشم تو چرخید دنیام بهم ریخت
دور شدی از من دلم از دست رفت

♫♪♫♪♫♪♫
این زمستونم نه نمیاد برف
به جون تو فقط این دل دیوونه شده همخونم

♫♪♫♪♫♪♫
بدون تو دیگه اینجوریا نیست و نمیتونم
من زنده نمیمونم من بی تو نمیتونم

♫♪♫♪♫♪♫
چشمامو بستم بعدش دلم ریخت
چشم تو چرخید دنیام بهم ریخت

♫♪♫♪♫♪♫
دور شدی از من دلم از دست رفت
این زمستونم نه نمیاد برف

♫♪♫♪♫♪♫
چشمامو بستم بعدش دلم ریخت
چشم تو چرخید دنیام بهم ریخت

♫♪♫♪♫♪♫
دور شدی از من دلم از دست رفت
این زمستونم نه نمیاد برف

نیما علامه دنیام بهم ریخت