دانلود آهنگ جدید علی پورصائب به نام من کنار تو

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Ali Poursaeb Called Man Kenar To

آهنگساز : بهنام صفاریان ترانه‌سرا : شقایق شمس الدین تنظیم‌کننده : سروش کاظمی

دانلود آهنگ جدید علی پورصائب به نام من کنار تو


برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.




دانلود آهنگ جدید علی پورصائب به نام من کنار تو

متن آهنگ علی پورصائب به نام من کنار تو

قبل از شناختن تو خواب تورو میدیدم
رویای هر شب من خوب شد به تو رسیدم
اصلا تصادفی نیست دل به نگات سپردن
باتو قدم گذاشتن توی مسیر روشن
من کنار تو دنیام قشنگه هرچی که میخوام دارم
تو دلم عشقو میدونی تنها واسه تو میزارم
من کنار تو دنیام قشنگه هرچی که میخوام دارم
تو دلم عشقو میدونی تنها واسه تو میزارم
هرچی که تودلم هست تنهاواسه تو میگم
وقتی که روبه رومی من تو یه حال دیگم
تو ازدهام این شهر دستاتو پیدا کردم
ازخواستن تومیخوام هیچ موقع بر نگردم
من کنار تو دنیام قشنگه هرچی که میخوام دارم
تو دلم عشقو میدونی تنها واسه تو میزارم
من کنار تو دنیام قشنگه هرچی که میخوام دارم
تو دلم عشقو میدونی تنها واسه تو میزارم

دانلود آهنگ جدید علی پورصائب به نام من کنار تو