دانلود موزیک ویدیو جدید شهاب تیام به نام ساکت

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت HD

Download New Music Video Shahab Tiam Called Saaket

دانلود موزیک ویدیو جدید شهاب تیام به نام ساکت

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


دانلود موزیک ویدیو جدید شهاب تیام به نام ساکت

متن آهنگ شهاب تیام به نام ساکت

چه شیرین میشه رویایی که با اسمت شروع میشه
جهان کوچیکه وقتی که با عشقت روبه رو میشه
جهان کوچیکه وقتی که تو قلبت جای من باشه
بزار آغوشت بارونت فقط رویای من باشه
ببین اصلا حواسم نیست به هیچی جز خیال تو
تمومه عشق و احساسی که دارم باشه مال تو
ببین اصلا حواسم نیست به هیچی جز دل پاکت
صدا کن اسممو تا من به یک دنیا بگم ساکت
به یک دنیا بگم ساکت به یک دریا بگم آروم
نمی دونی که خوبی هات چه تاثیری گذاشته روم
ببین بی وقفه تسلیمم به این احساس خوش آهنگ
به این دلتنگی شیرین نگاه مهربونی
ببین اصلا حواسم نیست به هیچی جز خیال تو
تمومه عشق و احساسی که دارم باشه مال تو
ببین اصلا حواسم نیست به هیچی جز دل پاکت
صدا کن اسممو تا من به یک دنیا بگم ساکت