دانلود موزیک ویدئو جدید نوید راستی به نام با تو از رسانه موزیک پرشیا

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت HD+  پخش آنلاین

Download New Music Video Navid Rasti Called Ba To On MyMusicPersia

فردا از رسانه موزیک پرشیا

دانلود موزیک ویدئو جدید نوید راستی به نام با تو دانلود موزیک ویدئو جدید نوید راستی به نام با تو دانلود موزیک ویدئو جدید نوید راستی به نام با تو Navid Rasti Be Nobeye Khodam

برای دانلود موزیک ویدیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


دانلود موزیک ویدئو جدید نوید راستی به نام با تو

متن آهنگ نوید راستی به نام با تو

توی دلت عاشق تو می دونم که جای منه
زندگی بخاطر تو قصه ی فردای منه
من با تموم عاشقیم تو زندگیت پا میزارم
من به تو ثابت می کنم فقط تو رو دوست دارم
دستم روی قلبمه عاشقی تنها حرفمه
هرچی که ازت می گم باز یه چیزی انگار کمه
من رو به آسمونا دستامو بالا می کنم
من مطمئنم که با تو عشق بر پا می کنم
دستاتو به من میدیو چشماتو میبندیو
وقتی تو کنارمی چه دنیای قشنگیو
من یه آرزو دارم که تو باشی کنارم
من مطمئنم که با تو دل به … میزارم
عشق وجود منو گرفته من با تو هیچ دردی ندارم
تو عاشق احساس من باش که تو نباشی من کم میارم
دستم روی قلبمه عاشقی تنها حرفمه
هرچی که ازت می گم باز یه چیزی انگار کمه
من رو به آسمونا دستامو بالا می کنم
من مطمئنم که با تو عشق بر پا می کنم
دستاتو به من میدیو چشماتو میبندیو
وقتی تو کنارمی چه دنیای قشنگیو
من یه آرزو دارم که تو باشی کنارم
من مطمئنم که با تو دل به … میزارم