دانلود موزیک ویدیو جدید فرشید امین به نام دیر اومدی

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت HD

Download New Music Video Farshid Amin Called Dir Oomadi

[ جمعه ۱۰ اردیبهشت از موزیک پرشیا ]

دانلود موزیک ویدیو جدید فرشید امین به نام دیر اومدی

برای دانلود موزیک ویدیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود موزیک ویدیو جدید فرشید امین به نام دیر اومدی

متن آهنگ فرشید امین به نام دیر اومدی

دلم از عشق سیره سیره
اخ که چقدر منت دلتو کشیدم
تو کوچه ی ناز نگات چقدر دویدم
اون روزا دلت با دلم من دیگه کاری نداشت
حالا بعد یک عمر اومدی میگی به تو رسیدم
دیر اومدی دیر اومدی دیگه خیلی دیره
دیر اومدی دیر اومدی دلم از عشق سیره سیره
هنوز عشق منو عمر منی
اما دیگه دیره دیگه حرفی نمونده گفتنی
عاشق تو رفته که رفته دیگه نمیذاره این قلبو تو بشکنی
دیر اومدی دیر اومدی دیگه خیلی دیره
دیر اومدی دیر اومدی دلم از عشق خیلی سیره سیره
دیر اومدی دیر اومدی پیش دل سیر اومدی
دلم از عشق سیره سیره
دیر اومدی دیر اومدی پیش دل سیر اومدی