دانلود موزیک ویدیو جدید عارف به نام عاشقونه از رسانه موزیک پرشیا

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت HD+  پخش آنلاین

Download New Music Video Aref Called Asheghooneh On MyMusicPersia

دانلود موزیک ویدیو جدید عارف به نام عاشقونه دانلود موزیک ویدیو جدید عارف به نام عاشقونه دانلود موزیک ویدیو جدید عارف به نام عاشقونه Aref Asheghooneh Video

برای دانلود موزیک ویدیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


دانلود موزیک ویدیو جدید عارف به نام عاشقونه

متن آهنگ عارف به نام عاشقونه

در تو چیزی هست که عاشقت شدم
چیزی که توی وجود همه نیست
دردم از نبودن توئه فقط
دردم از بودو نبود همه نیست
در تو چیزی هست که عاشقت شدم
من بدون تو نفس نمیکشم
دستم از دنیا اگه کوتاه بشه
بازم از عشق تو دست نمیکشم
کاره سختی کاره سختی نیست عزیزم میتونی
خیلی راحت خیلی راحت منو دیوونه کنی
عاشقونه عاشقونه کنار من بشینی
جلو چشمام جلو چشمام موهاتو شونه کنی
پنجره بدون تو دوره ازم
نمیبینم آسمون چه حالیه
اگه بارونه که زیر چتر من
میدونم جای تو خیلی خالیه
من با جاده ها سفر نمیکنم
جاده آخر به جدایی میرسه
من فقط با عشق تو همسفرم
که میدونم به یه جایی میرسه
تو فقط کنار من باش عشق من
میبینی حالو هوام عوض شده
تو خدایی میکنی برای من
کفره که بگم خدام عوض شده
کاره سختی کاره سختی نیست عزیزم میتونی
خیلی راحت خیلی راحت منو دیوونه کنی
عاشقونه عاشقونه کنار من بشینی
جلو چشمام جلو چشمام موهاتو شونه کنی