دانلود موزیک ویدیو جدید رامین بی باک به نام خواهش

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت HD+  پخش آنلاین

Download New Music Video Ramin Bibak Called Khahesh

ترانه : حمزه زارعی | آهنگ و تنظیم : رامین بی باک | میکس و مسترینگ : سیاوش صدری

دانلود موزیک ویدیو جدید رامین بی باک به نام خواهش دانلود موزیک ویدیو جدید رامین بی باک به نام خواهش دانلود موزیک ویدیو جدید رامین بی باک به نام خواهش Ramin Bibak Khahesh 1

برای دانلود موزیک ویدیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



دانلود موزیک ویدیو جدید رامین بی باک به نام خواهش

متن آهنگ رامین بی باک به نام خواهش

حرفشم نزن نمی تونم
فراموشت کنم تو رو
رفتنی شدی یه لحظه
گوش نمی دی حرفای منو
میری کسی نمی تونه شبیه تو بشه
بغض تو چشام برای موندت
مثل یه خواهش
تو داری فاصله میگیری از دلم
ولی می دونی که نمیری از دلم
دیگه چیزی نمونده از غرور من
بیا و حرف این جدایی رو نزن
منو با هرچی جز خودت راها نکن
با این شبای بی تو آشنا نکن
می ترسم از خودم که کم بیارمو
یه روزی حس کنم دوست ندارمو
عشق من بمون نذار تو
تنهایی تموم طاقتم
حتی این روزا بدون تو جلو
نمیره ساعتم لحظه های هس
اگه نباشی توی دنیا غم دار
خاطرات باز چقدر روزای سختی رو
واسم دارن
تو داری فاصله میگیری از دلم
ولی می دونی که نمیری از دلم
دیگه چیزی نمونده از غرور من
بیا و حرف این جدایی رو نزن
منو با هرچی جز خودت راها نکن
با این شبای بی تو آشنا نکن
می ترسم از خودم که کم بیارمو
یه روزی حس کنم دوست ندارمو