دانلود موزیک ویدیو جدید حسین مخته و نیما شمس به نام سکوت

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت HD

Download New Music Video Hossein Mokhte Ft Nima Shams Called Sokoot

دانلود موزیک ویدیو جدید حسین مخته و نیما شمس به نام سکوت

برای دانلود موزیک ویدیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 
 

 

دانلود موزیک ویدیو جدید حسین مخته و نیما شمس به نام سکوت

متن آهنگ حسین مخته و نیما شمس به نام سکوت

نگیر آغوشتو از من دلم طاقت نمیاره بدون تو نمی تونه از این احساس بی زاره
بگیر دستامو تو دستات کنارم باش هر لحضه که بدون در کنار تو به یه دنیا می ارزه
سکوتو بکشنو بازم یه باره دیگه صحبت کن ببین دستاتو کم دارم به من بازم محبت کن
ببین بی تو چقدر تنهام تمام فضا پاییزه نباشی بی تو میرم همه روزام غم انگیره
( خسته کنندس روزو شبم دوست داشتمو تو دور شدی ازم میخوای بری از تو بعیده
بعد از تو کسی حسین مخته … ندیده گم شدم تویه شباهایی که دورمو شلوغ کردمو گفتم
دورغ خوبه حالم خوبه ادم بعصضی وقتی …. تویه آهن خیلی وقته نیست خبری نه از تو نه از خودم
حس میکنم دیگه عوض شدم باید سر کنم تو تنهایی و بدون تو بالشمو بغل کنم ولی حیف دورغ میگن
تو ای آهنگ خوبه حالم )
چقدر دستایه تو سرده چرا راهی برامون نیست خود هر دو ما مخواستیم به این احساس دچار باشیم
همش بارونیه چشمات چه روزایه بدی دارم عجب حال عجیبه دارم بی وقفه میبارم
سکوتو بکشنو بازم یه باره دیگه صحبت کن ببین دستاتو کم دارم به من بازم محبت کن
ببین بی تو چقدر تنهام تمام فضا پاییزه نباشی بی تو میرم همه روزام غم انگیره
سکوتو بکشنو بازم یه باره دیگه صحبت کن ببین دستاتو کم دارم به من بازم محبت کن
ببین بی تو چقدر تنهام تمام فضا پاییزه نباشی بی تو میرم همه روزام غم انگیره