دانلود آهنگ جدید کامیار به نام اصن یه وضی

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Kamyar Called Asan Ye Vazi

ترانه و آهنگ : سینتاج | تنظیم : بهرنگ قدرتی و پویان یاوری

دانلود آهنگ جدید کامیار به نام اصن یه وضی دانلود آهنگ جدید کامیار به نام اصن یه وضی دانلود آهنگ جدید کامیار به نام اصن یه وضی Kamyar

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


دانلود آهنگ جدید کامیار به نام اصن یه وضی

متن آهنگ کامیار به نام اصن یه وضی

اصن یه وضی
درگیر توام من زیاد
این دلم شدید تو رو میخواد
همچی مون به هم میاد
اصن یه وضی
قلب تو پر از احساسه
تو کارات همیشه خاصه
چشام فقط تو رو میشناسه
بگیر دستامو فقط
این حس خوبو دارم ازت
بمون و از پیش من نرو
میدونی که من میخوام تو رو
اصن یه وضی، خاطرت کلی عزیزه
تو شدی برام انگیزه
نباشی قلبم مریضه
اصن یه وضی، چه دیدنیه دیدن تو
واسم رویایی ی موندن تو
خوب حالم با بودن تو
بگیر دستامو فقط
این حس خوبو دارم ازت
بمون و از پیش من نرو
میدونی که من میخوام تو رو