دانلود آهنگ جدید علی ستوده به نام رابطه

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Ali Sotoodeh Called Rabeteh

ترانه سرا : بهزاد بختیاری و سینا سوری | آهنگ و تنظیم : مجید یحیایی

دانلود آهنگ جدید علی ستوده به نام رابطه

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



دانلود آهنگ جدید علی ستوده به نام رابطه

متن آهنگ علی ستوده به نام رابطه

بهم حس بدی میده یه لحضه بی تو سر کردن
من از اینجا نمیرم تا آزوایه خوب برگردن
من از اینجا نمیرم تا بفهمم که چرا سردی
مهم نیست که کجا رفتی مهم اینه که برگردی
رو حرفات خیلی فکر کردم
یه چیزای رو فهمدیم تو این رابطه چی بود
که من هرگز نمیدیدم
حالا باید یه کاری کرد یه چیزای رو حلش کرد
دو تا خط موازی رو میشه با عشق وصلش کرد
چشام بی تو نمیخوابه شبا تا صبح بیدارن
همه دنیام به هم ریخته فقط سرگرم سیگارم
رو حرفات خیلی فکر کردم
یه چیزای رو فهمدیم تو این رابطه چی بود
که من هرگز نمیدیدم
حالا باید یه کاری کرد یه چیزای رو حلش کرد
دو تا خط موازی رو میشه با عشق وصلش کرد