دانلود آهنگ جدید ۴ باند به نام دور شید از عشقم

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music 4Band Called Dor Shid Az Eshgham On MusicPersia

دانلود آهنگ جدید 4 باند به نام دور شید از عشقم


دانلود آهنگ جدید ۴ باند به نام دور شید از عشقم

آهای میدونی عشق من اونه
یه جوری دیوونم که میخوام یه دنیا حالمو بدونه
آهای میدونی پیششه فکرم
فقط اون میتونه من روانی رو آروم کنه یکم
دیوونه نمیدونه دوسش دارم
به جز اون با همه بده رفتارم
اگه همه میدونن واسش بیمارم
سر اون با هیچ کسی شوخی ندارم
دور شید از عشقم منم اونکه باهاشه
نمیخوام به جز من کسی پیشش باشه
دور شید از عشقم منم اونکه باهاشه
نمیخوام به جز من کسی پیشش باشه
گرمای پاک چشات تصویر زلال نگات
کلمه کلمه دکلمه لبات فقط نرو من خوشم باهات
موج شناور موهای نازت دریچه قلبم رو به تو بازه
همیشه داری واسم حس تازه اینم برام یه امتیازه
که خنده های تو با منه دل من با تو دور از غمه
یه نفر داره واسم اهمیت اکثریت تویی اقلیت
اونایی که دنبال حاشین عشق نمیفهمن ناشین
بذار بمونن تو خماری من که میدونم تو هم …
دور شید از عشقم منم اونکه باهاشه
نمیخوام به جز من کسی پیشش باشه
دور شید از عشقم منم اونکه باهاشه
نمیخوام به جز من کسی پیشش باشه