دانلود آهنگ جدید یاسین به نام سردم که میشه از رسانه موزیک پرشیا

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Yasin Called Sardam Ke Mishe On MyMusicPersia

تنظیم : سیاوش صدری | موزیک : آمین , ترانه : نرگس جعفری

دانلود آهنگ جدید یاسین به نام سردم که میشه دانلود آهنگ جدید یاسین به نام سردم که میشه دانلود آهنگ جدید یاسین به نام سردم که میشه Yasin Sardam Ke Mishe

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


دانلود آهنگ جدید یاسین به نام سردم که میشه

متن آهنگ یاسین به نام سردم که میشه

سردم که میشه میپرم از خواب تو حالمو اون لحظه میدونی
وا میشه بغضم وقتی میبینم تو نیستی که رومو بپوشونی
از بس تو آغوش تو خوابیدم بدخواب میشم دور از آغوشت
ای کاش بودی تا من حرفامو آهسته میگفتم در گوشت
دنیای من دور از تو دنیا نیست چشمای تو برام همه چیزه
من زندگیت بودم خودت گفتی کی زندگیشو دور میریزه
میترسم احساست به من کم شه دوری منو بندازه از چشمات
تو جای من نیستی نمیدونی چه دردی داره دوری دستات
میترسم از اینکه نبود تو یک روز دنیامو بلرزونه
میترسمو راحت نمیشم تا وقتی که برگردونمت خونه
دنیای من دور از تو دنیا نیست چشمای تو برام همه چیزه
من زندگیت بودم خودت گفتی کی زندگیشو دور میریزه