دانلود آهنگ جدید کیوان پویا به نام دل واپسی

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Keyvan Pouya Called Delvapasi

دانلود آهنگ جدید کیوان پویا به نام دل واپسی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود آهنگ جدید کیوان پویا به نام دل واپسی

متن آهنگ کیوان پویا به نام دل واپسی

وقت رفتن تو نگاهت من شکستنم رو دیدیم
بعد تو هر جا که رفتم به تهه دنیا رسیدم
قبل تو به لحضه هامون تا ابد دل بسته بودم
پیش از اون که فکر میکردم
من بهت وابسته بودم
وقتی نیستی همه دنیام چه نفس میره برام
سردو باورنیه بی تو همیشه حال هوام
همه خاطرهام مثل یه حس عذابن
بی تو چی مونده برام غیر عکسایه قدیمی و همین بغض صدام
بده حال این روزام
بی تو حسی ندارم باورم نمیشه رفتی و دارم میارم
تو ازم خواستی جدا شدم تورو از یاد ببرم
تو رو تنها بزارم
وقتی یاد تو می افتم وقتی از زندگی سیرم
نمی تونم که یه لحضه جلو اشکامو بگیرم
اشکو ندیده بودی دلم از عشق میمرد
رفتی و اصلا ندیدی تنهایی چی سرم آرود
همه خاطرهام مثل یه حس عذابن
بی تو چی مونده برام غیر عکسایه قدیمی و همین بغض صدام
بده حال این روزام
بی تو حسی ندارم باورم نمیشه رفتی و دارم میارم
تو ازم خواستی جدا شدم تورو از یاد ببرم
تو رو تنها بزارم

دانلود آهنگ جدید کیوان پویا به نام دل واپسی