دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام پرتگاه

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Downoad New Music Pouya Bayati Called Partgah

ترانه سرا : پویا بیاتی | آهنگساز : پویا | تنظیم کننده : معین راهبر

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام پرتگاه دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام پرتگاه دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام پرتگاه Pouya Bayati Adame Va Nafasesh

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام پرتگاه

متن آهنگ پویا بیاتی به نام پرتگاه

وقتی رفیقای خوبه ی آدم میشن گریه های دمادم
دیگه وای به حال غرورت که هی بش میگی من به بادت ندادم
وقتی همه چی تو از دست دادی , توی اوج بی اعتمادی تازه باورت میشه رو پرتگاه کدوم قله ایستادی اهای اون کسی که تو خاطرات منی دردم اینه کجایی
دارم له میشم زیر آوار دلتنگی و سقف جدایی دلم تا که وابسته شد تو دلت خسته شد خط کشیدی رو اسمم
اگه خیسه هق هق شدم با تو عاشق شدم روی اسمت طلسمم
آره , زدم زیر گریه دوباره بگین آسمونم بباره یکی نیست بیادو شریک غمم باشه دنیا چه بی اعتباره
آره شکستن چقدر درد داره بره پا رو قلبت بذاره الان چند وقته همش کار چشمام گریه و انتظاره