دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Downoad New Music Pouya Bayati Called Havaye Asheghoone

ترانه سرا : پویا بیاتی | آهنگساز : پویا | تنظیم کننده : معین راهبر

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام هوای عاشقونه دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام هوای عاشقونه دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام هوای عاشقونه Pouya Bayati Adame Va Nafasesh

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام هوای عاشقونه

متن آهنگ پویا بیاتی به نام هوای عاشقونه

یه چیزی بگم بهت بیاد دوست دارم زیاد میمیرم اگه نبینمت
یا دلت منو نخاد

 چه هوای عاشقونه ای داره بارون میاد داره بارون میاد
اگه بدونی بخاطرت حالم چجوریه اینا همه تقصیر دله تقصیر دوریه اومدن تو قشنگ ترین مزد صبوریه
بارون بارون دلمو ببر پیشش قلبم داره میسوزه تو آتیشش بارون بارون

تو که منو میشناسی یه آدم دیوونه یه آدم احساسی
بارون بارون دلمو ببر پیشش قلبم داره میسوزه تو آتیشش بارون بارون

تو که منو میشناسی یه آدم دیوونه یه آدم احساسی
منمو دلی که یه حالیه جات خیلی خالیه

با تو حال دلم عاشقه من هر لحظه عالیه نگو اینا همه توهمه همشون خیالیه
منم و دلی که میخاد تورو حیفه بگی برو بیا راحتم کن عشق من از این تصورا بدون تو من میخام چیکار
دنیای بی تو رو بارون بارون دلمو ببر پیشش قلبم دراه میسوزه تو آتیشش بارون بارون

تو که منو میشناسی یه آدم دیوونه یه آدم احساسی