دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام نیمه گمشده

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Downoad New Music Pouya Bayati Called Nimeh Gom Shode

ترانه سرا : پویا بیاتی | آهنگساز : پویا | تنظیم کننده : معین راهبر

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام نیمه گمشده دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام نیمه گمشده دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام نیمه گمشده Pouya Bayati Adame Va Nafasesh

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام نیمه گمشده

متن آهنگ پویا بیاتی به نام نیمه گمشده

به من گفتی آرامشم رو نگیر

این حرف تو اوج بی انصفایه نذار منو بی خبر از خودت

تو داری منو میکشی کافیه الهی بمیرم مگه ساحتی

دلم از خیال تو غافل شده اگه نیمه گمشدم نیستی

چرا روح من بی تو کامل شده کسی که تموم شبو روزشی شبو روز با اخم عذابش نکن

تو با عشق خودت منو ساختی برو با بدی هات خرابش نکن

تو دنیای تو زیادی شدم

از این بیشتر من بلد نیستم چه کاری کنم تا قبولم کنی

فقط لطفا از من یه چیزو نخا

که با دل بریدن خلاصت کنم هنوزم از غرورم یکم باقیه

همه زندگیم خاطرات توئه بیا زندگیمو حرومش نکن هنوز زوده رفتن یه فرصت بده

به این سادگی ها تمومش نکن