دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام غروبا

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Downoad New Music Pouya Bayati Called Ghoroba

ترانه سرا : پویا بیاتی | آهنگساز : پویا | تنظیم کننده : معین راهبر

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام غروبا دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام غروبا دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام غروبا Pouya Bayati Adame Va Nafasesh

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام غروبا

متن آهنگ پویا بیاتی به نام غروبا

به کوچجه خیرم از پنجره که یه ادم از تو بره
شهر چقدر بی تو خلوته انگار که ناراحته تو نرفتی تو قلب منی به سینم داری مشت میزنی
من از هرچی جز تو غافلم من شکل درد دلم
غروبا اینقدر کوچه دلگیر میشه , که آدم از زندگیشم سیر میشه
چی بگم از منو حالی که ناخوشه , چرا دردت منو یک شب نمیکشه
توی سینم دردای کهنه زیادن , اما درد تو منو کلافه کرده
جای خالی تو اینقدر بزرگه , که به تنهایی من اضافه کرده
غروبا اینقدر کوچه دلگیر میشه
که آدم از زندگیش هم سیر میشه
چی بگم از من و حالی که ناخوشه
چرا درد تو من رو یک شب نمیکشه