دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام دوستت دارم

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Downoad New Music Pouya Bayati Called Dostet Daram

ترانه سرا : پویا بیاتی | آهنگساز : پویا | تنظیم کننده : معین راهبر

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام دوستت دارم دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام دوستت دارم دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام دوستت دارم Pouya Bayati Adame Va Nafasesh

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام دوستت دارم

متن آهنگ پویا بیاتی به نام دوستت دارم

چرا من هرچی میگم عاشقتم سیر نمیشم
چرا پس هیچجوری دست تو دلگیر نمیشم
من کنار تو به این سادگیا پیر نمیشم
برو به عشق بگو هدیه برامون بگیره
دوست دارم وقتی کنارمی بارون بگیره
زیر بارون همه خاطره هام جون بگیره
جونمو میذارم دوست دارم دوستت دارم من روی تکرارم
تو با ناز نفست حالمو بهتر میکنی
با چشات دلخشوشی هامو دو برابر میکنی به خدا عاشقتم بگو که باور میکنی
حتی از شدت دوست داشتن من که نمیشه تا قیامت تا ته خط همیشه
این شده اقرارم دوست دارم دوستت دارم من روی تکرارم دوست دارم