دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام آدمه و نفسش

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Pouya Bayati Called Adame Va Nafasesh

ترانه سرا : پویا بیاتی | آهنگساز : پویا | تنظیم کننده : معین راهبر

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام آدمه و نفسش دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام آدمه و نفسش دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام آدمه و نفسش Pouya Bayati Adame Va Nafasesh

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام آدمه و نفسش

متن آهنگ پویا بیاتی به نام آدمه و نفسش

دارم تصور میکنم نباشی , نبودنت چی به سرم میاره
بجز خودت هیشکی دیگه تو دنیا لیاقت قلب منو نداره
متنای عشقی که تو این ترانس
دلیل زنده بودنم تو هستی دارم به عشق تو ادامه میدم
فقط واسه یه لحظه دیدنت هر روز دارم از زندگیم میزنم
من همه چی رو واسه تو میخام که بخاطرت از همه چیم میزنم
مثل فرشته ها که میخابی مگه آدم میتونه رو موهات دست نکشه
تو نفس منی باید باشی همش مگه آدم میتونه نفس نکشه
وقتی دورم ازت بایدم آشوب بشم باید اینجا کنارم باشی خوب بشم
هرگز با منه دل باخته مغرور مشو
وقتی دورم ازت بایدم آشوب بشم باید اینجا کنارم بشی تا خوب بشم هرگز با من دل باخته مغرور نشو
منو دلتنگ نکن هرکز ازم دور نشو
فقط واسه یک لحظه دیدنت