دانلود آهنگ جدید پوریا حیدری به نام کبیسه

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Pourya Heydari Called Kabiseh

دانلود آهنگ جدید پوریا حیدری به نام کبیسه

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود آهنگ جدید پوریا حیدری به نام کبیسه

متن آهنگ پوریا حیدری به نام کبیسه

سال عوض شد حال من نه قصه هر سال من نه
خیلی از چیزا عوض شد اما بازم فال من نه
عطر کهنگی گرفته عشقی که بین منو توست
حال مردم واسه چند روز دوباره عین منو توست
واسه من مثل هر سال تو دلیل این بهاری
مثل نوروز نگاهت که تا این حد موندگاری
عید به عشق همین که کنارت خاطره میشه دوس دارم
عکستو امسالم مثل هر سال کنار هفت سین میزارم
کاش قسمت هر چی دستت داره مینویسه باشه
عید و با تو دوست دارم
دوس دارم کنارت هر سال واسمون کبیسه باشه
عیدو با تو دوست دارم
ثانیه به ثانیه پیش تو عاشقترم
هر زمان دنبال یه اتفاق بهترم
لحظه تحویل سال با تو فروردین تره
همه فصلا جز بهار روی من بی اثره
عید به عشق همین که کنارت خاطره میشه دوس دارم
عکستو امسالم مثل هر سال کنار هفت سین میزارم
سال عوض شد حال من نه قصه هر سال من نه
خیلی از چیزا عوض شد اما بازم فال من نه
عطر کهنگی گرفته عشقی که بین منو توست
حال مردم واسه چند روز دوباره عین منو توست
واسه من مثل هر سال تو دلیل این بهاری
مثل نوروز نگاهت که تا این حد موندگاری
عید به عشق همین که کنارت خاطره میشه دوس دارم
عکستو امسالم مثل هر سال کنار هفت سین میزارم
کاش قسمت هر چی دستت داره مینویسه باشه
عید و با تو دوست دارم
دوس دارم کنارت هر سال واسمون کبیسه باشه
عیدو با تو دوست دارم
ثانیه به ثانیه پیش تو عاشقترم
هر زمان دنبال یه اتفاق بهترم
لحظه تحویل سال با تو فروردین تره
همه فصلا جز بهار روی من بی اثره
عید به عشق همین که کنارت خاطره میشه دوس دارم
عکستو امسالم مثل هر سال کنار هفت سین میزارم

دانلود آهنگ جدید پوریا حیدری به نام کبیسه