دانلود آهنگ جدید پازل بند به نام دریا

Download New Music Puzzle Band Called Daryaa

1455049541


متن آهنگ پازل باند بنام دریا

قدم زدم تو خاطره هات یادم اومد تموم حرفات

دلم میخواست دلت رو بخواد

کنار من عوض شه دنیات

دم غروبه و تنگه دلم

با خودمم میجنگه دلم

تویی حس قشنگه دلمممم

دریا دریا اشک توی ساحل نگاهم

بعد تو هنوز تو اشتباهم

چیه گناهم ساحل ساحل

بوش میریزه توی گلوی بغضم

من شبیه تو باید عوض شم

من شبیه تو باید عوض شم

چقد عوض شم

دریا دریا اشک توی ساحل نگاهم

بعد تو هنوز تو اشتباهم

چیه گناهم ساحل ساحل

بوش میریزه توی گلوی بغضم

من شبیه تو باید عوض شم

چقد شکستم چقد شکستم

تو خلوتم تو خاطره هام

که قایقت شکسته چشمام

رفیق شدم دیگه با ساحل

دلم برام نشد دیگه دل

دم غروبه و تنگه دلم

با خودمم میجنگه دلم

تویی حس قشنگه دلمممم

دریا دریا اشک توی ساحل نگاهم

بعد تو هنوز تو اشتباهم

چیه گناهم ساحل ساحل

بوش میریزه توی گلوی بغضم

من شبیه تو باید عوض شم

من شبیه تو باید عوض شم

چقد عوض شم

دریا دریا اشک توی ساحل نگاهم

بعد تو هنوز تو اشتباهم

چیه گناهم ساحل ساحل

بوش میریزه تو گلوی بغضم

من شبیه تو باید عوض شم

چقد شکستم چقد شکستم