دانلود آهنگ جدید هادی نوروزی به نام آرزو

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Hadi Norouzi Called Arezoo

دانلود آهنگ جدید هادی نوروزی به نام آرزو

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود آهنگ جدید هادی نوروزی به نام آرزو

متن آهنگ هادی نوروزی به نام آرزو

کنارم بشین تا نگاهت کنم
نگاه کردن تو نیاز منه
خدارو کنار تو حس میکنم
پرستیدن تو نماز منه
تو آغوش تو حال من بهتره
کویر تن من پر از گل شده
غرورت زمانی که پیش منی
میدونم دچار تحمل شده
صدات میکنم تا همه بشنون
بفهمن هنوزم تو مال منی
واسه داشتنت از خودم میگذرم
تو این راه تو از من جلو میزنی
میدونی برای رسیدن به تو
خودم دنیارو زیر و رو میکنم
همین کافیه تا اراده کنی
جهانو با تو روبرو میکنم
همین که تو باشی دلم راضیه
همه آرزوهامو از من بگیر
اگه دنیا هرچی که داشتم گرفت
تو این دلخوشی هامو از من نگیر
بگو این روزا از خدا چی بخوام
کنار تو هر چی بگی دارم
به آیندهه با تو دلم روشنه
این احساسو جز تو به کی دارم
صدات میکنم تا همه بشنون
بفهمن تو هنوزم مال منی
واسه داشتنت از خودم میگذرم
تو این راه تو از من جلو میزنی
میدونی برای رسیدن به تو
خودم دنیارو زیر و رو میکنم
همین کافیه تا اراده کنی
جهانو با تو روبرو میکنم