دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام گفته بودم

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Milad Babaei Called Gofte Boodam

ترانه : نیما جعفری | آهنگ : میلاد بابایی | تنظیم : ایمان تیموریان

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام گفته بودم دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام گفته بودم دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام گفته بودم Milad Babaei Gofte Boodam

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام گفته بودم

متن آهنگ میلاد بابایی به نام گفته بودم

کسی که روبروته تو عمق فریادش سکوته
تموم خاطراتت شنیدم خیلی وقته آرزوته
من که گفته بودم میری و برمیگردی
من که گفته بودم تو اما گوش نکردی
تو یه روز میرسی به داد من اما واسه حال من دیره
یکی دیگه داره پیش من تو نبودت جاتو میگیره
تو یه روز میرسی به داد من اما واسه حال من دیره
یکی دیگه داره پیش من تو نبودت جاتو میگیره
من خیلی خونسردم اما واسه تو طبیعی نیست
خیلی فرق کردم اما واسه تو طبیعی نیست
حالا تو بازنده بدون آینده من میرم
با خنده اما واسه تو طبیعی نیست
یه روز میرسی به داد من اما واسه حال من دیره
یکی دیگه داره پیش من تو نبودت جاتو میگیره
یه روز میرسی به داد من اما واسه حال من دیره
یکی دیگه داره پیش من تو نبودت جاتو میگیره