دانلود آهنگ جدید مهدی دارابی به نام میخواست عاشقت کنه

Download New Music Mehdi Darabi Called Mikhast Asheghet Kone

ترانه: حمید فریزند آهنگ: مهدی دارابی تنظیم و میکس مسترینگ: مسعود جهانی

Mehdi-Darabi-Mikhast-Asheghet-Kone

دانلود آهنگ جدید مهدی دارابی به نام میخواست عاشقت کنه

متن آهنگ مهدی دارابی به نام میخواست عاشقت کنه

من اونیم میخواست تورو

یه روزی عاشقت کنه

همون که گفت دوست داره

میخواست که عاشقت کنه

من اونیم که رو خودش

درا رو بستو گریه کرد

همون که باتو جون گرفت

غمت اونو دیوونه کرد

حرف بزن باهام دلم پره

توی کوچه ها غصه میخوره

اون که از چشات دل نمیبره

عشق من بیا…

کشتنم برات چه راحته

عشقم عشقه کی میگه راحته

حسم بهت بی نهایته

عشق من بیا…

من اونیم که گریه هاش

به روی تو اثر نداشت

کسی که جز تو هیچکسو

میدونی زیر سر نداشت

من اونیم که جز خودت

به هیچکسی نگاه نکرد

کسی که وقتی با تو بود

یه بارم اشتباه نکرد

حرف بزن باهام دلم پره

توی کوچه ها غصه میخوره

اون که از چشات دل نمیبره

عشق من بیا…

کشتنم برات چه راحته

عشقم عشقه کی میگه راحته

حسم بهت بی نهایته

عشق من بیا…