دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام دوست دارم

Download New Music Morteza Pashaei Called Dooset Daram

ترانه: مهرزاد امیرخانی آهنگ و تنظیم و میکس مسترینگ: آرمان اخوان

1455560518


دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام دوست دارم

متن آهنگ مرتضی پاشایی به نام دوست دارم

از عشقت دیونم تا زندم از من میخونم

خیلی دوستت دارم عشق من خیلی دوست دارم

از امشب قلب من تو دستای تو آروم میشه

خیلی دوستت دارم عشق من خیلی دوست دارم

دوست دارم دستاتو تو دستام میگرم

عشق من آرومم با دستت آمدی تو قلبم

دوست دارم عزیزم از حالا تا اخر دنیا

تو چشمام میبنی میخوامت یه دنیا

دوست دارم دوست دارم دوست دارم

از عشقت دیونم تا زندم از من میخونم

خیلی دوستت دارم عشق من خیلی دوست دارم

از امشب قلب من تو دستای تو آروم میشه

خیلی دوستت دارم عشق من خیلی دوست دارم

دوست دارم دستاتو تو دستام میگرم

عشق من آرومم با دستت آمدی تو قلبم

دوست دارم عزیزم از حالا تا اخر دنیا

تو چشمام میبنی میخوامت یه دنیا

دوست دارم دوست دارم دوست دارم

از عشقت دیونم تا زندم از من میخونم

خیلی دوستت دارم عشق من خیلی دوست دارم

از امشب قلب من تو دستای تو آروم میشه

خیلی دوستت دارم عشق من خیلی دوست دارم

دوست دارم دستاتو تو دستام میگرم

عشق من آرومم با دستت آمدی تو قلبم

دوست دارم عزیزم از حالا تا اخر دنیا

تو چشمام میبنی میخوامت یه دنیا

دوست دارم دوست دارم دوست دارم

از عشقت دیونم تا زندم از من میخونم

خیلی دوستت دارم عشق من خیلی دوست دارم

از امشب قلب من تو دستای تو آروم میشه

خیلی دوستت دارم عشق من خیلی دوست دارم

دوست دارم دستاتو تو دستام میگرم

عشق من آرومم با دستت آمدی تو قلبم

دوست دارم عزیزم از حالا تا اخر دنیا

تو چشمام میبنی میخوامت یه دنیا

دوست دارم دوست دارم دوست دارم