دانلود آهنگ جدید محمدرضا مقدم به نام لبخند شیدایی از رسانه موزیک پرشیا

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Mohamadreza Moghadam Called Labkhand Sheydaei On MyMusicPersia

ترانه : کسرا بختیاریان | آهنگ : محمدرضا مقدم | تنظیم : میلاد اکبری

دانلود آهنگ جدید محمدرضا مقدم به نام لبخند شیدایی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


دانلود آهنگ جدید محمدرضا مقدم به نام لبخند شیدایی

متن آهنگ محمدرضا مقدم به نام لبخند شیدایی

دیگه گذشت اون لحظه ها
اون لحظه های ناگزیر
لبخندتو عیدی بده
احساسمو عیدی بگیر
دست منو محکم بگیر
دور از تو من بازندم
هستیمو دادم دست تو
تا با تو باشم زندم
دیگه گذشت اون لحظه ها
اون لحظه های ناگزیر
لبخندتو عیدی بده
احساسمو عیدی بگیر
دست منو محکم بگیر
دور از تو من بازندم
هستیمو دادم دست تو
تا با تو باشم زندم
توی کتاب زندگی
این فصلو تنهایی بخون
با این ترانه با خدا
آهنگ شیدایی بخون
ما آدمای بی قرار
دلواپسو چشم انتظار
محتاج لبخند همیم
مشتاق دیدار بهار
توی کتاب زندگی
این فصلو تنهایی بخون
با این ترانه با خدا
آهنگ شیدایی بخون
ما آدمای بی قرار
دلواپسو چشم انتظار
محتاج لبخند همیم
مشتاق دیدار بهار
از زندگی واسم بگو
از خاطرات خوبمون
من با تو حالم بهتره
جایی نرو با من بمون
دست منو محکم بگیر
دور از تو من بازندم
هستیمو دادم دست تو
تا با تو باشم زندم
توی کتاب زندگی
این فصلو تنهایی بخون
با این ترانه با خدا
آهنگ شیدایی بخون
ما آدمای بی قرار
دلواپسو چشم انتظار
محتاج لبخند همیم
مشتاق دیدار بهار
توی کتاب زندگی
این فصلو تنهایی بخون
با این ترانه با خدا
آهنگ شیدایی بخون
ما آدمای بی قرار
دلواپسو چشم انتظار
محتاج لبخند همیم
مشتاق دیدار بهار