دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام از سر عادت

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Mohsen EbrahimZadeh Called Az Sare Adat

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام از سر عادت

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام از سر عادت

متن آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام از سر عادت

از سر عادت چه راحت دلم تنگ می شه
من با اجازت سر ساعت دلم تنگ می شه
دم به دقیقه عمیقه علاقم به تو
به این طریقه دقیقه علاقم به تو
من همه حرفامو و کارام شبیه همه
میگی که عشقت زیاده زیدام کمه
عشق تو داره دوباره به من جون میده
می بینی قلبم چه آسون واسط جون میده
از سر عادت چه راحت دلم تنگ می شه
من با اجازت سر ساعت دلم تنگ می شه
دم به دقیقه عمیقه علاقم به تو
به این طریقه دقیقه علاقم به تو
شک ندارم که به حرفام عمل می کنی
تنهاییامو روزی صدبار بغل می کنی
حسم عجیبه نجیبه به چشمای تو
برام جواب حسابه تب دستای تو
من همه حرفامو و کارام شبیه همه
میگی که عشقت زیاده زیدام کمه
عشق تو داره دوباره به من جون میده
می بینی قلبم چه آسون واسط جون میده