دانلود آهنگ جدید فرهاد فاضلی به نام من عاشقت بودم از رسانه موزیک پرشیا

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Farhad Fazeli Called Man Asheghet Bodam On MyMusicPersia

تنظیم : نوید میرزایی | موزیک : حسین قربان پور | ترانه : شیما سامان فر

دانلود آهنگ جدید فرهاد فاضلی به نام من عاشقت بودم

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


دانلود آهنگ جدید فرهاد فاضلی به نام من عاشقت بودم

متن آهنگ فرهاد فاضلی به نام من عاشقت بودم

فکر تو شبو تر کرد فکر من یه شب نبودی توی نابود شدن من دیدی بی سبب نبودی
میخام کاری کنم واست , نگاهم آرزو باشه , درست پایان حس من
برای تو شروع باشه , کاشکی همون اول اینهمه بد بودی بد بودنو با من تو که بلد بودی
من عاشقت بودم اما نفهمیدی چرا داری با این هی عذابم میدی
کاشکی همون اول این همه بد بودی
بد بودنو با من تو که بلد بودی , پردیس
تو عوض شدیو شاید قلب تو امروز نخادم
کاری میکنم که فردا زندگی کنی با یادم همیشه تا صدات کردم
نگاهم کردی از بالا , میخام صدای تو کلافت کنه از همین حالا