دانلود آهنگ جدید علی نصیری به نام از تو نمیگذرم

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Ali Nasiri Called Az To Nemigzaram

دانلود آهنگ جدید علی نصیری به نام از تو نمیگذرم

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



دانلود آهنگ جدید علی نصیری به نام از تو نمیگذرم

متن آهنگ علی نصیری به نام از تو نمیگذرم

از تو نمیگزرم شاید خیلی کمم
با قدرت میگم این حرفو که عاشقت منم
از تو نمیگزرم تو که دنیایه منی
تو که نکته نکته وازه تویه حرفایه منی
وقتی خدا تورو به خودم هدیه داده
وقتی که قلب من به دلت تکیه داده
از تو نمیگزرم چون دیونت منم
میدونی دوست دارم هی نزار سر به سرم
از تو نمیگزرم چون توایی بالو و پرم
من خودم خوب میدونی خیلی زیادی از سرم
از تو نمیگزرم چون توایی حال و هوام
من تورو خیلی میخوام اصلا نمیدونم کجام
همه میگن که عشق سخته من خیالم از خودم تخته
که هر کی با تو عاشق شه
واسه همیشه خوشبخته
تورو بعد یه عمر خواهش به قلب من خدا دادش
یه حسی بود تو چشم تو
که فهمیدم که میخوامش
که فهمیدم که میخوامش
از تو نمیگزرم چون توایی بالو و پرم
من خودم خوب میدونی خیلی زیادی از سرم
از تو نمیگزرم چون توایی حال و هوام
من تورو خیلی میخوام اصلا نمیدونم کجام
از تو نمیگزرم چون توایی بالو و پرم
من خودم خوب میدونی خیلی زیادی از سرم
از تو نمیگزرم چون توایی حال و هوام
من تورو خیلی میخوام اصلا نمیدونم کجام
دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰