دانلود آهنگ جدید علی مولایی به نام من حسودم از رسانه موزیک پرشیا

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Ali Molaei Called Man Hasoodam On MyMusicPersia

دانلود آهنگ جدید علی مولایی به نام من حسودم

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


دانلود آهنگ جدید علی مولایی به نام من حسودم

متن آهنگ علی مولایی به نام من حسودم

من فقط میفهمم دیوونگی هاتو
هیشکی نمیتونه که بگیره جاتو
عاشق تابستونم ولی فقط با تو
یکی از این تابستونا میدزدم چشماتو
تو عجیبترین موجودی که میشناسم
من به تک تک کارای تو حساسم
تو احساسات منو میگیری به بازی
نمیشی حریف این دیوونه ی وسواسی
من حسودم من به تو آلودم
چون دیوونت هستم با همه وجودم
من حسودم من به تو آلودم
چون دیوونت هستم با همه وجودم
من حسودم من به تو آلودم
چون دیوونت هستم با همه وجودم
من حسودم من به تو آلودم
چون دیوونت هستم با همه وجودم