دانلود آهنگ جدید علی ارشدی به نام حق ندارم از رسانه موزیک پرشیا

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Ali Arshadi Called Hagh Nadaram On MyMusicPersia

تنظیم و موزیک : انوشیروان تقوی | ترانه : یاحا کاشانی

تیتراژ پایانی سریال سایبر

دانلود آهنگ جدید علی ارشدی به نام حق ندارم دانلود آهنگ جدید علی ارشدی به نام حق ندارم دانلود آهنگ جدید علی ارشدی به نام حق ندارم Ali Arshadi Hagh Nadaram

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


دانلود آهنگ جدید علی ارشدی به نام حق ندارم

متن آهنگ علی ارشدی به نام حق ندارم

من به تصمیم تو ایمان دارم خالقه حال و هوای خوبم
تا تو هستی و هوامو داری حق ندارم که بگم آشوبم
حق ندارم که بگم دلگیرم مگه میشه به تو بدبین باشم
تویی که لحظه به لحظه هستی حق ندارم که بخوام تنها شم
تو کنارمی چقدر خوشحالم خوش به حاله من بهت دل دادم
من اسیرم تو آرامشه تو خوش به حاله من چقدر آزادم
تو کنارمی چقدر خوشحالم خوش به حاله من بهت دل دادم
من اسیرم تو آرامشه تو خوش به حاله من چقدر آزادم
تو کنارمی که حالم خوبه تو کنارمی دلم آرومه
من تظاهر به خوشی نمیکنم دله خوش با یه نگاه معلومه
تو نگاه من نگاه معلومه نفسام عطر هواتو داره
کل خوشبختی یعنی این جمله یه نفر همش هواتو داره
تو کنارمی چقدر خوشحالم خوش به حاله من بهت دل دادم
من اسیرم تو آرامشه تو خوش به حاله من چقدر آزادم
تو کنارمی چقدر خوشحالم خوش به حاله من بهت دل دادم
من اسیرم تو آرامشه تو خوش به حاله من چقدر آزادم