دانلود آهنگ جدید شاهین وفا به نام صورتک

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Shahin Vafa Called Sooratak

 دانلود آهنگ جدید شاهین وفا به نام صورتک

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 دانلود آهنگ جدید شاهین وفا به نام صورتک 

متن آهنگ شاهین وفا به نام صورتک

مثل اون بتی که مردم به خدایی می پرستن
مثل اون بت که وجودش پره از ترس شکستن
یه صورتک به صورتم زدم طلایی
طلا شدم خدا شدم ولی ریایی
منم اون درخت عریون توی بیشه زمستون
تن لخت و دست خالی سر راه باد و بارون
نقش سبز یک بهارو سرتا پا به تن کشیدم
اما حیف که مثل من نیست اونچه از خودم کشیدم
یه صورتک به صورتم زدم طلایی
طلا شدم خدا شدم ولی ریایی
منم اون درخت عریون توی بیشه زمستون
تن لخت و دست خالی سر راه باد و بارون
نقش سبز یک بهارو سرتا پا به تن کشیدم
اما حیف که مثل من نیست اونچه از خودم کشیدم
یه صورتک به صورتم زدم طلایی
طلا شدم خدا شدم ولی ریایی

دانلود آهنگ جدید شاهین وفا به نام صورتک