دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی به نام بگو آره

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Saeed Kermani Called Bego Are

ترانه و آهنگ : سعید کرمانی | تنظیم و میکس و مسترینگ : سیاوش صدری

دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی به نام بگو آره دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی به نام بگو آره دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی به نام بگو آره Saeed Kermani Begoo Are

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی به نام بگو آره

متن آهنگ سعید کرمانی به نام بگو آره

تنها می شینمو به یادت
تموم عکساتو می بینم
به هیچکسی دل نمی بندم
به پای عشق تو می شینم
دنیارو تو نگاه گرمت
خلاصه می کنم دوباره
تموم هستیمو میدم تا
یه بار به قلبم بگی آره
بگو آره که داره دل دیوونه من برات میمیره
بگو آره تو دوباره قلب من با حس تو آروم بگیره
بگو آره که داره دل دیوونه من برات میمیره
بگو آره تو دوباره قلب من با حس تو آروم بگیره
باز بوی عطر تو پیچیده
تو این هوای سرد برفی
می خوامخ بگم برات میمیرم
ولی دلم نداره حرفی
یه حسی تو چشات می بینم
یه عشقی که ادامه داره
یه جمله رو لبات دیدم که
می خواد به قلبم بگه آره
بگو آره که داره دل دیوونه من برات میمیره
بگو آره تو دوباره قلب من با حس تو آروم بگیره
بگو آره که داره دل دیوونه من برات میمیره
بگو آره تو دوباره قلب من با حس تو آروم بگیره