دانلود آهنگ جدید سعید عقیلی به نام خاطره

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Saeed Aghili Called Khatereh

تنظیم : مسعود جهانی | موزیک : مهدی دارابی | ترانه : حمید فریزند

دانلود آهنگ جدید سعید عقیلی به نام خاطره

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

دانلود آهنگ جدید سعید عقیلی به نام خاطره

متن آهنگ سعید عقیلی به نام خاطره

با خاطراتت دیوونه میشم نامردی کردی نموندی پیشم
نیستی با عکسات حرف میزنم هی اشکام میریزن رو پیرهنم هی
دوست دارم ولی دیگه فایده نداره کی میتونه جز تو آخه اشکمو دراره
تو عاشقم بودی بگو چجوری میتونی آخه عاشق یکی دیگه بشی دوباره
دونه دونه اشکای من میریزه رو گونه کسی نمیتونه تو رو بهم برسونه
کسی نمیتونه بدونه چه حالی دارم چرا نفهمیدی من دوست دارم دیوونه
هر جایی میرم یادت میافتم رفتی به هیشکی چیزی نگفتم
چیزی نگفتم با من چه کردی این شهرو میخوای با کی بگردی
دوستت دارم ولی دیگه فایده نداره کی میتونه جز تو آخه اشکمو دراره
تو عاشقم بودی بگو چجوری میتونی آخه عاشق یکی دیگه بشی دوباره
دوستت دارم ولی دیگه فایده نداره کی میتونه جز تو آخه اشکمو دراره
تو عاشقم بودی بگو چجوری میتونی آخه عاشق یکی دیگه بشی دوباره