دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اخم اصلا بت نمیاد

Download New Music Xaniar Called Akhm Aslan Bet Nemiad

زانیار خسروی به نام اخم اصلا بت نمیاد


دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اخم اصلا بت نمیاد

متن آهنگ زانیار خسروی بنام اخم اصلا بهت نمیاد

بیا دلتو بسپار من آخه به تو خوبه احساس من

همه میدونن من رو به تو غیرت دارمو حساسم

دل به دله تو دستام میفهم اون چشاتو

گلم از گلم میشکوفته وقتی میشنوم صداتو

وقتی ار دور داری میای یا که صدای پات داره میاد

زبونم قفل میشه حتی نمی تونم صدات کنم

دوست دارم تا اخر عمرم فقط نگات کنم

بیا و عشق من شو اگه بشی میمرم من

بیا بهشت من شو اگه بشی دل میشه فدات

بیا و عشق من شو اگه بشی میمرم من

بیا بهشت من شو اگه بشی دل میشه فدات

لبخند بزن آخه اخم اصلا بت نمیاد

وقتی میخندی جذاب تر میشی زیاد

دوست ندارم هیچ کسی رو تو دلم اندازه تو

میتونی به من بگی درد دلاو رازتو

واسه خاطر تو به خیلی چیزا دست رد زدم

دوست دارم تا اخرش با من باشی تو هر قدم

میدونی عاشقتم میدونی دوست دارم

بیا تو هم بگو از اینجا به بعد تو هم هستی کنارم

بیا و عشق من شو اگه بشی میمرم من

بیا بهشت من شو اگه بشی دل میشه فدات

بیا و عشق من شو اگه بشی میمرم من

بیا بهشت من شو اگه بشی دل میشه فدات

این طرفم اون طرفا حتی پشت سرم تویه دلم

هر جا باشم فقط تو رو می بینیم

سخته بگم حرفه دلم اما

نیست دیگه دست خودم تنها عشقم شدی

بی تو میمرم

بیا و عشق من شو اگه بشی میمرم من

بیا بهشت من شو اگه بشی دل میشه فدات

بیا و عشق من شو اگه بشی میمرم من

بیا بهشت من شو اگه بشی دل میشه فدات

بیا و عشق من شو اگه بشی میمرم من

بیا بهشت من شو اگه بشی دل میشه فدات

بیا و عشق من شو اگه بشی میمرم من

بیا بهشت من شو اگه بشی دل میشه فدات