دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام فقط عشق از رسانه موزیک پرشیا

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Hojat Ashrafzadeh Called Faghat Eshgh On MyMusicPersia

ترانه : احمد امیرخلیلی| آهنگ : علیرضا افکاری | تنظیم : سعید زمانی

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام فقط عشق دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام فقط عشق دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام فقط عشق Hojat Ashrafzadeh Faghat Eshgh

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام فقط عشق

متن آهنگ حجت اشرف زاده به نام فقط عشق

ایران وطنم همه جان و تنم
تا عشق تویی عاشق دیوانه منم
من جز تو دگر هیچ نخواهم همه خواستنم
ایران وطنم شورم شررم
با عشق تو در من جهانیست اگر یک نفرم
از هر چه کوه است دماوند ترم
یک سمت هیاهو یک سمت حماسه
از هر دو جهت عشق من از تو چه گویم
تو فقط عشق فقط عشق تو فقط عشق
ایران وطنم باران منی تو
از ننگ بدورم دامان منی تو
از من اثری نیست بجز تو تمام منی تو
یک سمت هیاهو یک سمت حماسه
از هر دو جهت عشق من از تو چه گویم
تو فقط عشق فقط عشق تو فقط عشق