دانلود آهنگ جدید جواد عزیزی به نام مهم نیست

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Javad Azizi Called Mohem Nist

دانلود آهنگ جدید جواد عزیزی به نام مهم نیست

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


دانلود آهنگ جدید جواد عزیزی به نام مهم نیست

متن آهنگ جواد عزیزی به نام مهم نیست

مهم نیست که رفتی که تنهام گذاشتی
که تو این زمستون منو جام گذاشتی
مهم اینه حالم پر از التهابه
دل من نتونست یه شب سیر بخوابه
مهم اینه این دل واست تنگه تنگه
ولی خیلی وقته دلت سنگه سنگه
مهم اینه بی تو هنوز بی ستارم
نباید بفهمی به عشقت دچارمم
دلم گریه میخواد اونم زیر بارون
دلم گریه میخواد کم کن خدا جون
کم کن که ابرا یه امشب ببارن
یه امشب یکی رو به یادم نیارن
مهم نیست که حالم برات خنده داره
مه اینه قلبم هنوز بی قراره
هوامو نداری نداری عزیزم
مهم اینه هر شب واست اشک میریزم
دلم گریه میخواد اونم زیر بارون
دلم گریه میخواد کم کن خدا جون
کم کن که ابرا یه امشب ببارن
یه امشب یکی رو به یادم نیارن