دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام تله پاتی

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین به همراه متن آهنگ

Download New Music Benyamin Bahadori Called Telepati On MyMusicPersia

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام تله پاتی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام تله پاتی

متن آهنگ بنیامین بهادری به نام تله پاتی

تو فقط با قلب من در ارتباطی اونم چه ارتباظی
من با تو بد جوری دارم تله پاتی
من فقط با قلب تو تو فقط با قلب من
من فقط با چشم تو تو فقط با چشم من
من فقط با اسم تو تو فقط با اسم من
من فقط با حس تو تو فقط با حس من
من به تو منحصرم تو رو منحصرا میخوامت
با دلم به تو متصلم تو داری حق وتو میدم حق و به تو
من به جز اینکه رو تو
من جز اینکه رو تو بمونه سرم
چیزی نیست تو سرم به تو منحصرم
من دچار توام من دچار ترس یه لحظه نبود توام
با وجود توام حتی بی قرارتم
تماما من در انحصارتم
تو فقط با قلب من در ارتباطی اونم چه ارتباظی
من با تو بد جوری دارم تله پاتی
من فقط با قلب تو تو فقط با قلب من
من فقط با چشم تو تو فقط با چشم من
من فقط با اسم تو تو فقط با اسم من
من فقط با حس تو تو فقط با حس من
من به تو منحصرم تو رو منحصرا میخوامت
با دلم به تو متصلم تو داری حق وتو میدم حق و به تو
من به جز اینکه رو تو
من جز اینکه رو تو بمونه سرم
چیزی نیست تو سرم به تو منحصرم
من دچار توام من دچار ترس یه لحظه نبود توام
با وجود توام حتی بی قرارتم
تماما من در انحصارتم