دانلود آهنگ جدید افشین آذری به نام نگار

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Downoad New Music Afshin Azari Called Negar

ترانه: مجتبی شریف | ملودی , تنظیم و پیانو: افشین آذری

دانلود آهنگ جدید افشین آذری به نام نگار دانلود آهنگ جدید افشین آذری به نام نگار دانلود آهنگ جدید افشین آذری به نام نگار Afshin Azari Negar

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


دانلود آهنگ جدید افشین آذری به نام نگار

متن آهنگ افشین آذری به نام نگار

من اینجا غریبم کجایی کجایی
امون از غم این جدایی جدایی
من اینجا غریبم کجایی کجایی
امون از غماین جدایی جدایی
غمت رو رو دوشم نذار کار من نیست
همه رفتن هیچکی دلدار من نیست
منو خونه باغی تو ویک بغل درد
کسی فکر این حال و احوال من نیست
من اینجا رو بی تو نمیخوام نمیخوام
یه خسته یه عاشق یه بیمار تنهام
تو رفتی نگاه های مردم عوض شد
با هیچکی به غیر از خودت راه نمیام
دارم دل از این زندگی میبرم
دارم مثل بارون زمین میخورم
خبر داری این روزا بی تو کجام
چجوری دارم زندگی میکنم
نگار سیه چشم من جات همیشه
تو قلبیه که داغ چشماتو داره
نمک میزنه زخم تو این اتاقی
که هر شب تب این خاطره هاتو داره
من اینجا رو بی تو نمیخوام نمیخوام
یه خسته یه عاشق یه بیمار تنهام
تو رفتی نگاه های مردم عوض شد
با هیچکی به غیر از خودت راه نمیام