دانلود آهنگ جدید احمد سلو  به نام تو شادی با اون

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Ahmad Solo Called To Shadi Ba Oon

ترانه آهنگ و تنظیم : احمدرضا شهریاری

Ahmad Solo - To Shadi Ba Oon

دانلود آهنگ جدید احمد سلو به نام تو شادی با اون

متن آهنگ احمد سلو به نام تو شادی با اون

دلم گرفته دوباره چشمامو نم گرفته

تمام دنیامو غم گرفته دلم گرفته

دلم شکسته از اون روز که رفتو برنگشته

چشمام باز تمام شهرو گشته

دلم شکسته

تو شادی با اون چشایه خستمو کردی داغون

بیچاره قلبم شکستش آروم تو دست تو دستش میخندی آسون

صدای مو داری یه چشم خیسو یه جاسیگاری

یه شعر تازه یه زخم کاری تو قلبم مونه یادگاری

من دلم میگره وقتی دستاتو میگره

قلبم از جا کنده میشه بی هوا بغضم میگره

تو مال من بودی نه مال این حرفا نبودی

وقتی دست تو دست اونی گر میگرم از حسودی

و شادی با اون چشایه خستمو کردی داغون

بیچاره قلبم شکستش آروم تو دست تو دستش میخندی آسون

صدای مو داری یه چشم خیسو یه جاسیگاری

یه شعر تازه یه زخم کاری تو قلبم مونه یادگاری

تو شادی با اون …

متن آهنگ تو شادی با اون از احمد سلو

دلم گرفته دوباره چشمامو نم گرفته

تمام دنیامو غم گرفته دلم گرفته

دلم شکسته از اون روز که رفتو برنگشته

چشمام باز تمام شهرو گشته

دلم شکسته

تو شادی با اون چشایه خستمو کردی داغون

بیچاره قلبم شکستش آروم تو دست تو دستش میخندی آسون

صدای مو داری یه چشم خیسو یه جاسیگاری

یه شعر تازه یه زخم کاری تو قلبم مونه یادگاری

من دلم میگره وقتی دستاتو میگره

قلبم از جا کنده میشه بی هوا بغضم میگره

تو مال من بودی نه مال این حرفا نبودی

وقتی دست تو دست اونی گر میگرم از حسودی

و شادی با اون چشایه خستمو کردی داغون

بیچاره قلبم شکستش آروم تو دست تو دستش میخندی آسون

صدای مو داری یه چشم خیسو یه جاسیگاری

یه شعر تازه یه زخم کاری تو قلبم مونه یادگاری

تو شادی با اون …