دانلود آهنگ جدید امیر بهادر به نام چی باعث شده

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Amirbahador Called Chi Baes Shode

تنظیم : آرش خادمی | موزیک و ترانه : پیمان زارعی

دانلود آهنگ جدید امیر بهادر به نام چی باعث شده

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود آهنگ جدید امیر بهادر به نام چی باعث شده

متن آهنگ امیر بهادر به نام چی باعث شده

هر کاری میتونستی کردی منو از خودت برونی
دیگه فایده ای نداره که ازت بخوام بمونی
هر کاری تونستی کردی بگی از همه بریدی خط زدی دفتره عشقو تو به آخرش رسیدی
چی باعث شده اینجوری عوض شی از من بگذری به سادگی رد شی
کی باعث شده عشقه تو بمیره کی جام اومده دستاتو بگیره
کی جام اومده دستاتو بگیره
هر کاری تونستی کردی خوابو از چشام بگیری
یه بهونه ای بیاری بگی دست من اسیری
هر کاری تونستی کردی که به راحتی جدا شی خط زدی خاطره ها رو تا به یاد من نباشی
چی باعث شده اینجوری عوض شی از من بگذری به سادگی رد شی
کی باعث شده عشقه تو بمیره کی جام اومده دستاتو بگیره
کی جام اومده دستاتو بگیره
چی باعث شده اینجوری عوض شی
از من بگذری به سادگی رد شی