دانلود آهنگ جدید آرشاوین به نام کاش بتونی

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Arshavin Called Kash Betoni

دانلود آهنگ جدید آرشاوین به نام کاش بتونی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


دانلود آهنگ جدید آرشاوین به نام کاش بتونی

متن آهنگ آرشاوین به نام کاش بتونی

عذابه بی تو عذاب
عادت من شده قرص های خواب
خیلی وقته رفتی و شکسته شدم
ذول نمیزنم تو آینه به خودم
کاش یکی حس کنه دردمو
که دل من چقدر تنهاست
کاش می شد یه روز
ببنیم تورو حتی اگه دلت منو نخواست
کاش بتونی
پیشم بمونی
پیر شدم تو اوج جونی
کاشکی خودتو برسونی
دل دوباره
آروم نداره
کی منو مینونه جز تو
آروم کنه با یه اشاره
کاش یکی حس کنه دردمو
که دل من چقدر تنهاست
کاش می شد یه روزی
ببنم تورو حتی اگه دلت منو نخواست
کاش بتونی
پیشم بمونی
پیر شدم تو اوج جونی
کاشکی خودتو برسونی
دل دوباره
آروم نداره
کی منو مینونه جز تو
آروم کنه با یه اشاره
کاش بتونی
پیشم بمونی
پیر شدم تو اوج جونی
کاشکی خودتو برسونی
دل دوباره
آروم نداره
کی منو مینونه جز تو
آروم کنه با یه اشاره