دانلود آهنگ جدید یاسر بینام به نام برام عادی نیست از رسانه موزیک پرشیا

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Yaser Binam Called Baram Aadi Nist On MyMusicPersia

آهنگساز : آرش ap | تنظیم کننده : مسعود جهانی | تهیه شده در استدیو رضا شیری

دانلود آهنگ جدید یاسر بینام به نام برام عادی نیست

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


دانلود آهنگ جدید یاسر بینام به نام برام عادی نیست

متن آهنگ یاسر بینام به نام برام عادی نیست

تو خوبه حالت تو قلبت روبه راهه
دیونه من اروم شدم اروم شدم بیقرات
با دیونه بازی تو من رو دادی به بازی
چشمام رو بستم تا بمونی اما نخواستی
نخواستی بسازی تو کنارم
نشد بی تو بازم طاقت بیارم
من دوست دارم دوست دارم
نداشتی نداشتی دوسم نداشتی
منو تو خیالت جا گذاشتی تنهام گذاشتیفک میکردم تک و تنهاییم
هیچکی بین ما نی لب دریاییم
وقتی اروم راه میرفتیم
دستات رو پوشت منه سرمایی
از اون حرفا جنگ و دعوا اه
عاشقتم با بعد رو اعصابم
میریو بعد دوتا شات فیریک
حرفایی میزنی که برام عادی نیست
روم فلکه ی اروپایی
فهمیدم تو …….
ول کردی مارو رفتی واسه ی
چندتا منگ جو تو خالی
هی تو که این جوری نبودی
سلفی مستی و گردیه کبودی
ترجیح میدم بکشم کنار
بچسبی به اون دوستای معمولیتنشد بی تو بازم طاقت بیارم
من دوست دارم دوست دارم
نداشتی نداشتی دوسم نداشتی
منو تو خیالت جا گذاشتی تنهام گذاشتی
همیشه دنیا وارونس
خوب بودم باز چشمام بارون زد
ولی تو خوشحال اروم مست
غرق تو دنیای آلودت
لش توی بقلشو من
نه من از کارات عصبی میشدم
بعد میشدم روانیو رد
وقتی میبره روی کمر تو دست
هی چطوری تونستی عوضی
منو بدی به یه لفظ بازه مرضی
چندتا بعد از این
تند نرو …عوضی
خیلی صبر و … کردم
با کلی غم که تو دل داشتم
پیر شدم و بعد فهمیدم
اشتباه بود که دوست داشتم