دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام تقدیر

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Pouya Bayati Called Taghdir

1455049092



متن آهنگ پویا بیاتی بنام تقدیر

اگه دستمون به جایی نرسید اگه کندم تورو از تقدیرم

هرجا بودی تو واسم تب کن هر جا باشم من واست میمرم

ما دوتا پرنده تنهایم که باید دلخشوش پرواز نشن

مه دوتا پنجره رو به هم که قراره رو بهم باز نشن

هر چی بغضه تویه دنیا مال من

نبینم چهره تو غمگینه تلخه اما به خودت تلقین کن

عشق حتی غمشم شیرینه

دنیا میخواد غزل درویتو گوشه چشمای من بنویسنه

هرجا احساس غریبی کردی مطمعن باش که چشمم خیسه

مطمعن باش که چشمم خیسه

آروزوهامو نگفتم به کسی وقتی هیچکی مرحم رازم نیست

دنیا اون تیکه بزرگیه که توش هیچ پیراهنی اندازم نیست

آرزوهامو نگفتم به کسی وقتی هیچی مرحم رازم نیست

دنیا اون تیکه بزرگیه که توش هیچ پیراهنی اندازم نیست

هر چی بغضه تویه دنیا مال من

نبینم چهره تو غمگینه تلخه اما به خودت تلقین کن

دنیا میخواد غزل درویتو گوشه چشمای من بنویسنه

هرجا احساس غریبی کردی مطمعن باش که چشمم خیسه

مطمعن باش که چشمم خیسه