دانلود آهنگ جدید کوهیار نقوی به نام روزهای بی نظیر

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music koohyar Naghavi Called Roozhaye Bi Nazir

دانلود آهنگ جدید کوهیار نقوی به نام روزهای بی نظیر

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود آهنگ جدید کوهیار نقوی به نام روزهای بی نظیر

متن آهنگ کوهیار نقوی به نام روزهای بی نظیر

روزهای خوبی داشتیم
من هر شبو ستاره میچیدم
وقتی تو کنار من بودی
انگار که خدارو میدیدم
تو تمومه لحظه هام باتو
اشکهای شوق میبارید
تو همیشه تکیه گاهم بودی
حتی تو اون روزهای تاریک
روزهای بینظیری بود
بی نهایت عاشقت بودم
باورش سخته حالا نیستی
من همین جا زردو پژمردم
این چه تقدیر عجیبیه
ما که عشقمون خدایی بود
شاید این مسیر طولانی
راه تقدیر جدایی بود
روزهای خوبی داشتیم
من هر شبو ستاره میچیدم
وقتی تو کنار من بودی
انگار که خدارو میدیدم
تو تمومه لحظه هام باتو
اشکهای شوق میبارید
تو همیشه تکیه گاهم بودی

دانلود آهنگ جدید کوهیار نقوی به نام روزهای بی نظیر