دانلود آهنگ جدید مهام به نام نیستی

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Maham Called Nisti

دانلود آهنگ جدید مهام به نام نیستی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود آهنگ جدید مهام به نام نیستی

متن آهنگ مهام به نام نیستی

اینکه الان کنار کی نشستی
انیکه داری باهاش می خندی یا نه
اینکه اگه بخواد بشینه پیشت
آغوشتو به روش می بندی یا نه
اینکه الان دستتو گرفته
اینکه چقدر دلت کنارت خوشه
اینکه الان حالمو میدونیو
بازم دوسش داری منو می کشه
همین که دوری همین که نییستی
همین که واست دلشوره دارم
با اینکه راحت گذشتی از من
ولی بازم دوست دارم
اینکه دیگه فرقی برات نداره
منو تو زندگیت ببینی یا نه
اینکه یه ذره ام برات مهم نیست
دوباره پیش من بشینی یا نه
اینکه کنار تختت عکس من نیست
اینکه الان دستتو گرفته
اینکه چقدر دلت کنارت خوشه
اینکه الان حالمو میدونیو
بازم دوسش داری منو می کشه
همین که دوری همین که نییستی
همین که واست دلشوره دارم
با اینکه راحت گذشتی از من
ولی بازم دوست دارم

دانلود آهنگ جدید مهام به نام نیستی