دانلود آهنگ جدید صدرا به نام سخته

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Sadra Called Sakhteh

دانلود آهنگ جدید صدرا به نام سخته

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود آهنگ جدید صدرا به نام سخته

متن آهنگ صدرا به نام سخته

سخته بدون تو تنهایی سر کنم
بی تو بمونمو , چشمامو تر کنم
سخته که بی تو من با غم بسوزمو
تو بی خبر بری , بشه این حالو روزمو
این حالو روزمو تو که میدونستی اگه بری از پیشم
دلم میگیره , تو که میدونستی اگه نباشی
قلبم از زندگی سیره تو که میدونستی
حالا نگام کن دنیام داره از دست میره
تو که میدونستی اگه نباشی دنیام غم داره
به هرچیزی نگاه میکنم تورو یادم میاره
تو که میدونستی ولی تنها شدم بازم دوباره
سخت بدون تو تنهایی سر کنم بی تو بمونمو
چشمامو تر کنم سخت که بی تو من
با غم بسوزمو تو بی خبر بری
بشه این حالو روزمو این حالو روزمو
تو که میدونستی اگه بری از پیشم دلم میگیره
تو که میدونستی اگه نباشی قلبم از زندگی سیره
تو که میدونستی حالا نگام کن دنیام داره از دست میره
تو که میدونستی اگه نباشی دنیام بی تو غم داره
به هرچیزی نگا میکنم تورو یاد من میاره
تو که میدونستی ولی تنها شدم بازم دوباره

دانلود آهنگ جدید صدرا به نام سخته