دانلود آهنگ جدید رضا مریمی به نام معجزه

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Reza Maryami Called Mojezeh

دانلود آهنگ جدید رضا مریمی به نام معجزه

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود آهنگ جدید رضا مریمی به نام معجزه

متن آهنگ رضا مریمی به نام معجزه

تو وقتی که باشی زندگی رویاست
آرامش من از چشام پیداست
این خوبه که هر لحضه تو رو دارم
داشتن تو داشتن همه دنیاست
تو عمر منی و پاره جونم
من عشقو به چشمایه تو مدیونم
باش و عاشقی کن که تو دنیامی
من تا آخرش پایه تو می مونم
تو چشمایه تو زندگی مو دیدم
با عشق تو آرامشو فهمیدم
کاش بدونی که خیلی تو رو میخوام
من تمام دنیامو به پات میدم
تو چشمایه تو زندگی مو دیدم
با عشق تو آرمشو فهمیدم
کاش بدونی که خیلی تو رو میخوام
من تمام دنیامو به پات میدم
من با تو یه دنیایی از احساسم
من معجزه عشقتو میشناسم
چشمایه تو که معنی خورشیده
هر لحضه به زندگیم نفس میده
تو بانی تمام دلخوشی هامی
تعبر تمام آروز هامی
اینجایی و من قدرتو میدونم
من واسه همیشه از تو ممنونم
تو چشمایه تو زندگی مو دیدم
با عشق تو آرمشو فهمیدم
کاش بدونی که خیلی تو رو میخوام
من تمام دنیامو به پات میدم
تو چشمایه تو زندگی مو دیدم
با عشق تو آرمشو فهمیدم
کاش بدونی که خیلی تو رو میخوام
من تمام دنیامو به پات میدم

دانلود آهنگ جدید رضا مریمی به نام معجزه