دانلود آهنگ جدید دی جی AMB به نام چم شده

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music DJ AMB Called Chem Shode

تنظیم : سعید انصار موزیک و ترانه : آرش AP

 دانلود آهنگ جدید دی جی AMB به نام چم شده

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 دانلود آهنگ جدید دی جی AMB به نام چم شده

متن آهنگ دی جی AMB به نام چم شده

چم شده که دیگه نمی تونم بی تو بمونم
ول کنت نمی شه دیگه دلم بی تو داغونم
چم شده چرا انقدر من بی تابتم
دور نشو تو نبود تو یه بی طاقتم
چم شده که ول کنت نمی شم من
می خوام که باشی تا ابد پیشم
چی شده نکنه دوسم نداری
میدونی که بی تو دیوونه می شم
هی دورت می چرخم من به چشمت نمیام
چی شده که اون روزامو یادت نمیاد
چم شده که ول کنت نمی شم من
می خوام که باشی تا ابد پیشم
چی شده نکنه دوسم نداری
میدونی که بی تو دیوونه می شم

دانلود آهنگ جدید دی جی AMB به نام چم شده